Thursday, October 6, 2016

Kelas Online Baju Kurung


Teks: Dalila yusof
Bismillahirahmanirahim....



Apabila duduk rumah, kita memang terikat dengan anak 24 jam, Tapi kalau kita cik suami ada membekalkan kita internet , telefon pintar dan komputer. Kira bertuahlah tu, kita masih boleh "keluar" dari rumah tanpa perlu meninggalkan anak-anak. 


Ini salah satu hasil saya belajar kelas baju kurung secara online. Bagi saya sama sahaja kalau nak belajar secara online atau kelas offline. Perlu aktif bertanya, jangan mendiamkan diri. Pola ini saya lakar setelah berjayamengharungi  pelbagai iklan anak-anak yang perlu ditempuhi. Duduk rumah kena kuat semangat, kadang-kadang anak tak nak tidur kalau kita tak tidur sekali. Sekali kita tidur bukan sekejap tapi berjam-jam. Tak dinafikan jaga anak ni penatnya lain macam. Kalau dah duduk rehat dan tidur berjam. Sekali tengok jam dah sampai waktu suami pulang petang. Satu kerja pun tak siap. Mula lah suami fikir kita tidur je duduk rumah. Pernah tak alami situasi ini. 

Nanti sudah siap baju, bolehlah saya tempek di sini pulak.


Pilih mana-mana 3 ebook, harga kasih oktober ini hanya RM 50 sahaja. 

Berminat boleh whatsapp saya : 0193229480