Friday, March 13, 2015

Simpan kenangan bersama anak dalam jurnal

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim...



Setiap hari kita akan belajar benda baru..banyak kali...mmg patut tulis dalam buku terutama kenangan indah bersama anak. Suatu hari nanti, apabila anak membesar, kita boleh selak apa lah kenangan dulu-dulu kita bersama mereka terubat rindu di hati.


Hari ini cik ecah sudah pandai buka seluar, siap berjoget lagi . Ibu tanya nak kencing ya...Ecah angguk tanda iya. Ibu berlari bawa Ecah ke tandas, sambil sebut tahan..tahan...banyak kali suruh Ecah tahan kencing, jangan terburai sebelum ke tandas...he2...

Selamat pun Ecah ke tandas, tanpa terkucil di luar. Perasan, walaupun lama nak ajar ke tandas. Cik Ecah makin faham, kalau tak pakai pampers wajib kencing di tandas. Ecah dah makin mahir tahan kencing ya.

Kadang-kadang geram nakalnya, marah jugak gelagatnya. Tapi jika direnung kembali, keletah  mencuit hati lagi banyak daripada keletah nakalnya!


Bagi surirumah yang masih tercari-cari tips bekerja dari rumah, boleh daptkan tips daripda penulis ebook Surirumah juga boleh berbisnes. Penulis merupakan salah seorang guru online Akademi bekerja dari rumah, pengalamannya bertahun menjalankan perniagaan online hanya dari rumah sambil menjaga anak-anaknya sendiri, boleh dijadikan panduan dan isteri buat surirumah sekalian,.

Promosi bulan Mac ini kami beri harga kasih sayang, untuk 3 ebook yang bernilai RM 100, kini berharga RM 50 sahaja.



Bayar di sini dan isi borang di bawah
Langkah 1: Boleh buat pembayaran dahulu dalam akaun saya (sila whatsaap 019-3229480 untuk no akaun)
Langkah 2: Isi borang ini
http://dalilayusof.blogspot.com/2014/01/borang-tempahan-kelas-online.html
Langkah 3: Sudah selesai, whatssapp saya ya bersama bukti pembayaran