Tuesday, November 4, 2014

Emosi Suri

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim...


Apabila berada di rumah, emosi suri mudah kacau. Runsing memikirkan masalah kewangan kian meruncing, tikala anak makin membesar, kewangan juga perlu meningkat seiring. Suri makin tertekan memikirkan betapa sedihnya tidak dapat menolong suami. Mahu bekerja, suami pasti tidak mengizinkan. Mana kan tidak, duit gaji yang bakal diterima habis lesap ke pengasuh dan pengangkutan sahaja.

Zaman kini lebih canggih, guna internet sebagai medium mencari rezeki, dropship, penulisan dan perkongsian di blog. Zaman kini, ramai dahagakan ilmu percuma. jadikan pengalaman bergelar suri untuk mencipta nama yang baik di internet, penjenamaan diri. Sudah cipta jenama diri, sudah ada pembaca setia, mudah sungguh suri menjual di alam maya.

Kelas kami kebanyakannya online sahaja, tak perlu tinggalkan anak. Perlukan semangat yang tinggi dan fokus serta ikut sahaja apa yang diajar. Boleh dapatkan Pakej Mampu milik ya.


Iklan: 


Jika anda ingin belajar membuat blog, boleh hubungi saya ya: 

Kini kami sedang mempromosikan Pakej Mampu Milik, terutama surirumah yang ingin belajar menjana pendapatan daripada rumah. Apa itu Pakej Mampu Milik? 

  • RM 200 yuran tempahan blog bisnes + boleh menjadi Pengurus Online ABDR (mempromosi (kelas online dan ebook ) + dropship produk makanan) Kumpul komisen bagi setiap jualan.
  • Cara pembayaran , dibayar penuh atau ansuran selepas mendaftar: 
  1. RM200 (bayaran penuh) @
  2. RM100 x 2 @
  3. RM 50 x 4

Kelebihan menjadi ahli Akademi Bekerja Dari Rumah: 
  • Blog bisnes ini disertakan pertukaran pautan (bloglist)  830 blog WAHM  untuk meningkatkan aliran trafik ke blog anda. 
  • Boleh mula bisnes dengan modal rendah (perlu bayar yuran pakej sahaja) dengan menjadi ejen dropship, kutip komisen anda tanpa perlu keluar rumah. Urusan penghantaran dilakukan oleh pihak kami. 
  • Meluaskan pasaran bakal pelanggan dengan jaringan blog di Akademi Bekerja Di Rumah bagi yang mempunyai produk sendiri. 
  •   Perkara utama apabila berniaga online kita perluaskan perhubungan terutama antara peniaga online. Kami terdiri daripada kumpulan blogger yang kebanyakkannya surirumah dan ada juga berkerjaya, merupakan usahawan online yang berjaya. Boleh belajar dengan mereka yang berjaya bagaimana mengurus rumahtangga sambil menjana pendapatan dari rumah. Lebih luas jaringan, lebih luas perniagaan anda.