Thursday, August 21, 2014

Masalah Suri di rumah

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim....

Alhamdulillah, melalui Akademi bekerja di rumah kami dapat membantu ramai antara suri rumah / suri bekerjaya yang mahu bergelar wahm, atau yang mahu mula bisnes online tetapi masih tidak tahu cara untuk mula. 

1. Apa masalah wanita dan kebanyakan surirumah?
Tidak ada masa
Penyelesaian - Kelas kami secara online, ia fleksibel dan boleh mula bila-bila masa.

2. Masalah lain?
Mahu bekerja dari rumah.
Penyelesaian - Kami melatih surirumah hanya bekerja dari rumah tanpa perlu keluar rumah. Itu USP akademi kami, iaitu Akademi Bekerja dari Rumah.

3. Lagi masalah?
Mahu ada pendapatan dari rumah.
Penyelesaian - Sudah ada menjana dan pandai dapat semula wang yang dilaburkan untuk pendaftran kelas, iaitu paling asas RM150, RM200, untuk kelas bisnes dan pakej rakan niaga/pengurus online akademi. Sudah ada yang tahu macam mana nak dapatkan Rm100 bersih sehari, 1k sebulan, 2k, 3k, dan
begitulah seterusnya mengikut matlamat RM yang kalian mahu capai, sebulan bersih. Ini bukan jualan tetapi pendapatan bersih.

4. Lagi dan lagi?
Mahu urus rumah tangga dan boleh urus anak-anak.
Penyelesaian - Apabila kewangan kita mula stabil, ada simpanan, pengurusan aliran tunai lebih berhemah, maka emosi kita lebih tenang, anak-anak lebih terurus, masa kita lebih bermanfaat. Insya-Allah.

Untuk 4 masalah ini, INsya Allah boleh diselesaikan bersama melalui pendaftran sebagai pengurus online akedemi. Pendaftaran dibuka setiap hari. Boleh mula daftar bagi yang sudah sedia


Berminat sertai Akademi Bekerja dari Rumah? tempah segera di borang tempahan kelas online



atau hubungi saya 
di Fb rasmi saya dalilayusof