Saturday, June 28, 2014

Kenapa saya suka bisnes dropship

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim

Hari ini saya ingin kongsikan bagaimana perniagaan dropship itu sangat mudah. Perkongsian daripada guru online ABDR, Anyss Idayu Zakaria.

Mula Bisnes Dengan Dropship




Kenapa saya suka bisnes dropship
> yuran hanya sekali dan sangat minima
> tak perlu simpan stok
>tak risau kalau stok tak habis
>Tak payah keluar rumah untuk cod atau postage barang
>Sangat sesuai untuk saya yang masih bekerja
> tak perlu risau urusan bungkusan dan penghantran produk
>Hanya promosi dan nikmati komisen

Saya pernah cuba ambil stok barangan, tapi lambakan stok yang tak habis 
menyebabkan kita semakin risau dan stress. kalau stok makanan, alamatnya 
kami sekeluarga tukang habis. Dulu saya pernah ambil stok mekap, bila tak habis, 
saya sendiri yang gunakan :) Cara terbaik, saya ambil langkah mula dengan dropship. 
dari awal saya berbisnes, dropship pilihan utama saya.

Dropship memang sangat sesuai untuk yang baru mula nak beljar berbisnes. Tak perlu gah 

dengan lambakan stok, tapi belajar dulu cara dan kaedah yang betul berurus niaga,
berinteraksi dengan pelanggan, cara ambil order, cara transaksi bayaran.

Jadi saya mengalu-alukan mereka yang mahu mula beljar berbisnes, sertai dropship ABDR, 

kami tawarkan produk sambil beljar menggunakan salah satu medium pemasaran 
yang sangat efektif. Beljar menggunakan blog untuk mempromosi produk.

Mereka yang serius mahu mula bisnes, boleh sertai kumpulan dropship bersama akademi 

bekerja di rumah.
 Kami buka pendaftaran untuk dropship ABDR
1.dropship makanan sunnah dan projek raya
2. dropship makanan sunnah dan telekung solat
3.dropship makanan sunnah dan produk islamik

5 langkah mudah
-daftar
-blog jualan
-fanpage
-ambil komisyen
-urus pesanan pelanggan

tidak perlu
-simpan stok
-COD
-urus penghantaran



Bagi yang mahu dan ingin sekali jemaah kami, boleh mendaftar mana-mana pilihan, 1, 2, 3, yang mana pilihan kalbu. Sudah sedia baru daftar ya.
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN :)


 Jika anda berminat menjadi ejen dropship produk kami boleh hubungi saya: 


Facebook: dalilayusof
emel: dalilayusof86@gmail.com
SMS/whatsapp: 019-3559480