Wednesday, August 26, 2015

Masa yang tak pernah cukup...

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim..

Assalamualaikum....sudah lama tak menulis di sini. Beberapa hari ini, badan sudah mula rasa sakit-sakit, kepala sudah berdenyut. Rasa menyesal tak sudah rasanya melayan sakit dan penat yang melanda diri. Kerja rumah yang kian bertimbun. Kalau tak kita yang duduk di rumah selesaikan siapa lagi mahu selesaikan.

yuran berpatutan belajar blog dengan ABDR 
Hari ini, cuba abaikan sakit yang melanda diri. Buat tak tahu sahaja sambil, pasang jam detik. Baru mampu tumpukan perhatian apabila kita tahu masa yang diberikan setiap kerja sangat singkat. Jangan fikir surirumah banyak masa. Konon-konon mampu menaip di blog, banyakla masa mak ciknya. Tidaklah begitu, sebabnya kalau rehat atau tertidur lebih setengah jam sahaja. rumah macam kapal pecah. Tiada siapa masak, dan anak-anak tak pandai memasak lagi. Masih dalam proses latihan memasak. Seronok juga kalau anak-anak sudah pandai berdikari.


Ok laju-laju mahu siapkan entri blog tutorial. Masa ini singkat kalau tak tak reti ururskan banyaklah yang terbuang nanti dan sia-sia sahaja hidup kita.
promosi ebook ABDR ogos ini.




Sertai Pengiklanan Homestay di Malaysia hanya di ABDR