Thursday, September 25, 2014

Pelanggan yang gembira adalah pelanggan yang setia

Pelanggan yang gembira adalah pelanggan yang setia

Sudah boleh miliki naskah ini edisi pertama


Bagaiman urusniaga online berlangsung?
-Pihak usahawan perlu ada barang/servis yang ingin dijual, kemudahan internet, perbankan yang dipilih dan syarikat yang ingin digunakan untuk penghantaran barang. Ini sesuai untuk produk fizikal.
-Manakala untuk produk digital, hanya perlua medium pemasaran seperti blog, laman web jualan, perbankan pilihan. Hanya melibatkan urusan, pilih produk, bayar dan terima.
-Untuk servis pula, pelanggan pilih servis, bayar, dan komunikasi mungkin berlaku secara pertemuan fizikal atau sesi berlaku secara online melalui grup khusus, webinar, tutorial online dan sebagainya.
-Usahawan perlu memahami apa saluarn terbaik untuk menyampaikan produk dan prospek dan bakal pelanggan tahu apa yang diinginkan.


Klik di sini untuk baca naskah ini http://khidmatpelangganonline.blogspot.com/

Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online

Bab 2: Mengembirakan Pelanggan

Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan

Bab 4: Menawan Hati Pelanggan

Bab 5: Menghargai Pelanggan

Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan

Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional

Bab 8: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia 

Bonus: Perkongsian Pengalaman

Siri 1 (sudah terbit 25.9.2014)

RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)

Harga selepas ini RM50

boleh tempah sekarang di borang tempahan