Pelanggan yang gembira adalah pelanggan yang setia
Sudah boleh miliki naskah ini edisi pertama
Bagaiman urusniaga online berlangsung?
-Pihak usahawan perlu ada barang/servis yang ingin dijual, kemudahan internet, perbankan yang dipilih dan syarikat yang ingin digunakan untuk penghantaran barang. Ini sesuai untuk produk fizikal.
-Manakala untuk produk digital, hanya perlua medium pemasaran seperti blog, laman web jualan, perbankan pilihan. Hanya melibatkan urusan, pilih produk, bayar dan terima.
-Untuk servis pula, pelanggan pilih servis, bayar, dan komunikasi mungkin berlaku secara pertemuan fizikal atau sesi berlaku secara online melalui grup khusus, webinar, tutorial online dan sebagainya.
-Usahawan perlu memahami apa saluarn terbaik untuk menyampaikan produk dan prospek dan bakal pelanggan tahu apa yang diinginkan.
Klik di sini untuk baca naskah ini http://khidmatpelangganonline.blogspot.com/
Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia
Bonus: Perkongsian Pengalaman
Siri 1 (sudah terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Harga selepas ini RM50
boleh tempah sekarang di borang tempahan